La Castanyada

Com cada any ens ha vingut a visitar la Castanyera! Una tradició que ens encanta i que any rere any, esperem amb molta il·lusió i vivim d’una manera molt especial.
Tots els infants d’Infantil ens hem trobat al pati i hem gaudit d’una bona estona cantant i ballant les danses que havíem preparat per a aquest dia tan especial!

Si cliqueu aquí podeu veure i escotar la cançó dels nens i les nenes d’Infantil 3 anys (classe dels Peixos).

Si cliqueu aquí podeu veure i escoltar la cançó dels nens i les nenes d’Infantil 4 anys (classe dels Pingüins).

Si cliqueu aquí podeu veure i escoltar la cançó dels nens i les nenes d’Infantil 5 anys (classe dels Cavallets de Mar)

Després la Castanyera ens ha repartit paperines amb un bon grapat de castanyes calentes i torrades que hem pogut compartir amb els nostres padrins i padrines, ens ho hem passat genial!