HALLOWEEN: jocs al pati

Bon dia a totes i tots i bon inici de pont! Aquesta setmana hem estat celebrant la Castanyada però també… HALLOWEEN! CI: A Cicle Inicial hem cantat Knock Knock Trick or Treat, hem fet una petita festa amb jocs i per últim hem fet el Trick or Treat i hem aconseguit una llaminadura. Yummy! https://youtu.be/4jxcWlq3CBg […]

HALLOWEEN: jocs al pati Llegeix més »

Estàs pantallat. 6è

Hola a tothom! El passat dijous dia 14 d’octubre, l’alumnat de 6è de primària vam poder participar en un taller anomenat: estàs pantallat! Per ser més exactes, a través de la visualització d’un vídeo vam poder parlar i reflexionar sobre l’ús del mòbil, els videojocs, la televisió, la publicitat, els xats i les xarxes socials.

Estàs pantallat. 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut