4t- Samoth
Després de les vacances tornem amb moltes ganes, i que millor manera de fer-ho que dansant. Aquí us deixem una dansa israeliana anomenada Samoth. Cliqueu a la imatge per veure el vídeo.
Després de les vacances tornem amb moltes ganes, i que millor manera de fer-ho que dansant. Aquí us deixem una dansa israeliana anomenada Samoth. Cliqueu a la imatge per veure el vídeo.
Hola de nou a tothom! Aquest mes de novembre vam realitzar una sortida a la biblioteca del Nord. Allà vam aprendre a cercar llibres al catàleg fent ús dels ordinadors. A més, vam participar en un concurs vinculat a la cerca de paraules al diccionari. Sort que havíem practicat molt abans a classe. Finalment,
Biblioteca del Nord_4t Llegeix més »
Hola! Durant aquests darrers dies hem realitzat diverses activitats a l’escola. Per exemple, el concurs de moniatos i carbasses. A més, com ja sabeu l’alumnat de 4t i I4 ens hem reunit per fer la presentació oficial de padrins i fillols. Ara ja ens coneixem, però també hem ballat i cantat tots plegats. Nosaltres, els
Apadrinament i Castanyada Llegeix més »
Hola a tothom! Fa unes setmanes el grup de 4t vam rebre la visita de la colla bastonera de Sabadell. Hem après moltes coses sobre aquest ball tradicional tan antic. Per exemple, sobre la indumentària, la qual acostuma a ser una camisa blanca on s’hi sobreposen faldellins, mocadors, capells i cintes de tots colors. Els
Ball de bastons_4t Llegeix més »
Bona tarda a tots/es! La setmana passada el nostre grup va realitzar un taller molt interessant sobre el reciclatge i el malbaratament alimentari. Vam analitzar la quantitat de residus que generem tant al menjador com a l’hora del pati i ens vam sorprendre. En aquest sentit, hem de prendre consciència de la importància d’aplicar les
TALLER RESIDUS: EL MENJAR NO ÉS PER LLENÇAR_4t Llegeix més »
Benvolguts/des, Per fi ha arribat el dia! El passat mes d’abril el grup de 4t de Primària de l’Escola Calvet d’Estrella vam visitar la fàbrica de ColaCao i Nocilla. Teníem moltes ganes d’anar-hi i la veritat és que ens ho vam passar molt bé. Vam aprendre més coses sobre el cacau i moltes sobre el
SORTIDA A LA FÀBRICA DE COLACAO_4t Llegeix més »
Aquest mes d’abril l’alumnat de 4t hem realitzat una manualitat (una rosa de Sant Jordi) amb els nostres fillols i filloles. Teníem moltes ganes de tornar-nos a veure i fer una activitat tots plegats. Ens hem ajudat mútuament i la veritat és que ens han quedat unes roses molt boniques! A més a més d’això,
SANT JORDI 2023_4t Llegeix més »
Hola a tothom de nou, Recentment hem rebut una visita molt especial, la de la Sònia, una noia amb síndrome de Down que ens ha narrat en primera persona aspectes vinculats a la S.D. Juntament amb una professional especialitzada en el tema ens ha explicat que consisteix en una alteració genètica produïda per la presència
RELATA (Síndrome de Down) – 4t Llegeix més »
Hello again! El 9 de febrer vam rebre la visita d’una patrulla de la policia municipal de Sabadell. Teníem preparats molts dubtes i preguntes per fer i ens han ajudat a respondre-les totes. Ara entenem millor el funcionament, les tasques que desenvolupen els/les agents i el servei que fan a la nostra comunitat. És cert
POLICIA MUNICIPAL – 4t Llegeix més »
Benvolguts/des, Com ja sabreu, el 3 de febrer, el grup de 4t juntament amb el de 3r va visitar el CRARC. Visitar el centre de recuperació va ser molt interessant ja que vam aprendre moltes coses noves sobre alguns animals (rèptils i amfibis). A més a més, vam poder tocar alguns d’ells! També ens van
SORTIDA AL CRARC _ 4t Llegeix més »