SOL·LICITUD D’AJUTS DE MENJADOR

SOL·LICITUD D’AJUTS DE MENJADOR SETEMBRE

• Del 7 al 20 de setembre (ambdós inclosos)

Es recomana que es faci la sol·licitud de forma telemàtica.

La sol·licitud es pot fer des de qualsevol dispositiu mòbil. Un cop emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un resguard de la sol·licitud que caldrà  signar i lliurar al   centre amb la documentació que sigui necessària. Enguany no hi haurà sol·licitud en format paper.

• Formulari de sol·licitud (disponible a partir del dia 7 de setembre)

Atenció: el formulari no funciona amb Internet Explorer!

Horari d’atenció a l’escola per deixar documentació o resoldre dubtes:

• Del 7 al 10 de setembre à De 9:30 a 13h
  • Del 14 al 18 de setembre à De 9:30 a 10:30 i de 15:15 a 16:15h

Per a les famílies que no disposin de recursos per presentar la sol·licitud de manera telemàtica s’han habilitat diversos espais de suport:

• Oficina d’atenció del Consorci d’Educació de Barcelona, Plaça Urquinaona,6  (atenció amb cita prèvia)
  • Oficina d’Escolarització de Sant Andreu, c/ Sant Adrià, 20 recinte Fabra i Coats  (atenció amb cita prèvia)
  • Oficina d’Escolarització de Ciutat Vella, Placeta del Pi, 2 ( atenció amb cita prèvia)

HORARI ATENCIÓ DE FAMÍLIES PER TEMES DE MENJADOR (MERCHE)

• LLOC: Entrar per la porta verda del C/ Ordunya, per la porta del final, la que té les dues escales.
  • HORARI: DE 9:30 a 10:30 i de 16:45 a 17:15h