Grues cap a la Marató 2018

Aquest any la nostra escola participa en el projecte “Un origami, un euro”. Des de primer fins a sisè participarem fent grues de paper. Per cadascuna es donarà un euro a la Marató de TV3, que aquest any recapta diners per la investigació del càncer.

I per què grues?  Doncs perquè hi ha una antiga llegenda japonesa, Senbazuru, que diu que qui faci 1.000 grues de paper li serà concedit un desig. D’aquesta manera les grues d’origamis (papiroflèxia) es van convertir en un símbol de la pau arreu del món.

Des del divendres 23 de novembre fins el 10 de desembre podreu trobar al nostre vestíbul una capsa per poder aportar les grues que vulgueu. Enguany, el repte és que aquestes estiguin fetes  a partir d’un full decorat pels nens i nenes (mandales, dibuixos…) i que continguin dins un desig de salut.

Totes les grues recollides en aquesta edició seran lliurades als diferents hospitals de Catalunya, per poder donar a les persones que estan ingressades desitjos positius perquè aviat puguin estar a casa.

Per poder-ho fer a casa us deixem l’enllaç per seguir els passos i que us surtin unes grues fantàstiques!

Esperem que us engresqui la idea i que puguem donar en nom de l’escola i de tots els alumnes moltes grues a la Marató 2018!