Cicle Superior i els Chromebooks

Estem realment motivats per poder treballar a classe amb els ordinadors Chromebooks. 💪🏼 Els alumnes de 6è continuen amb l’aventura que van començar el curs passat i els de 5è es sumen per primera vegada a aquesta nova forma de treballar. 🤩

📌 Tenen molts avantatges com per exemple que cadascú treballa al seu ritme i nivell. Així doncs, és un estil d’aprenentatge més personalitzat.

📌 Quan fem el portàtil treballem diferents àrees com matemàtiques, llengües i medi. Podem mirar vídeos molt útils per acabar de consolidar els coneixements, saber resumir les idees principals, etc.

Aquí us mostrem les aportacions que han fet els propis alumnes: 💕

“És un aprenentatge col·laboratiu. Treballem tots plegats.”

“Treballem el Word: aspectes formals  (negreta, cursiva, justificar textos…) i normes ortogràfiques i gramaticals.”

“Fem recerca d’informació a l’abast d’un clic.”

“Consultem dubtes a Internet”

“Ens trobem de manera  telemàtica ja que la situació actual ens impedeix treballar en grup físicament.”

“Ens motiva per tal de presentar bé les feines a la llibreta.”

“Podem guardar els treballs al núvol i accedir en qualsevol moment i des de qualsevol lloc”.

“És molt més divertit!”