Protagonista per un dia a P5

Els alumnes de P5 hem iniciat aquest trimestre l’activitat del protagonista. Cada setmana, un nen o nena de cada classe explica coses sobre ell o ella mateixa, a més de portar fotos i objectes (joguines, contes…) que a ells els hi agraden. Tot i que ja porten tres cursos junts, els hi fa molta gràcia explicar què els agrada, com eren abans d’arribar al Cal·lípolis i què fan quan estan fora de l’escola. Al finalitzar, fem una roda de preguntes al protagonista sobre aspectes que no han sortit a l’exposició.