Gràcies Ajuntament

El passat  curs 2016-17,  l’Ajuntament de Vila-seca ens va donar a les escoles e instituts una subvenció per al funcionament del centre educatiu.

A la nostra escola ens van concedir la  quantitat de 1.500€.

Aquests diners s’han invertit en la compra d’una pissarra blanca que s’ha col·locat a l’aula de informàtica per a poder escriure mentre es projecta el treball a realitzar.

També s’ha comprat un ordinador nou per a la secretaria del centre i sobretot la subvenció ha servit per reduir les despeses de la revista escolar Snoopy, podent realitzar les portades en color.

Aquesta subvenció també s’ha utilitzat per ajudar en la consecució de les festes tradicionals que realitzem com cada curs a l’escola ( Castanyada, Nadal, Carnaval, St. Jordi i final de curs ).

Per tot això, volem donar les gràcies a l’Ajuntament de Vila-seca per la seva aportació a l’escola.