Elena’s trip

Hello from Broomfield!
Fa una setmana que estic a Anglaterra amb una beca que es diu “Estancias Profesionales” del ministeri.
En aquesta setmana he après que hi ha moltes coses que fan diferent i que m’encanten!!!
Només arribar a l’escola, ja es pot veure que està pensada pels alumnes, tots els seus treballs estan penjats a les parets amb cartells que els acompanyen amb el següent text: Tots som artistes, només hem de trobar allò que se’ns dóna millor.
A les classes d’infantil, sobta que no hi ha ni taules ni cadires, sinó racons de tota mena on els nens, lliurement, accedeixen per poder aprendre sense adornar-se’n. Jugant. Uns experimenten amb un sorral i aigua, uns altres escriuren, uns altres fan manualitats amb tota mena de pintures i materials…
Hi ha una paraula que es apareix molt i amb la que m’agradaria acabar aquest escrit. RESILIENT.
Aquesta paraula significa l’acceptació de tots els canvis amb positivisme i alegria, perquè, al cap i a la fi, la nostra vida tracta d’això, de canvis i la manera d’acceptar-los ens condiciona des de nens.
No voldria acabar sense enviar-vos una abraçada ben forta amb ganes de veure-vos.
I miss you.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *