Hoquei a l’Auró

Aquestes dues darreres setmanes a l’escola hem tingut el gran privilegi de rebre la visita d’un jugador i també entrenador del primer equip del Barça d’hoquei herba. Es diu German i ens ha ensenyat un munt de coses: Les normes del joc, habilitats amb l’estic i consells per millorar el nostre joc.

Han estat dues sessions molt intenses en les quals tots els alumnes han gaudit molt i han establert un vincle molt gran amb el German.

Estem molt contents i satisfets de com ha anat aquesta activitat i esperem seguir comptant en un futur amb aquesta col·laboració amb el Futbol Club Barcelona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *