Acollida

El servei d’acollida o bé l’espai d’inclusió de tarda és un servei que ofereix l’escola i poden utilitzar aquelles families que per diferents motius necessiten que els alumnes facin l’entrada abans de l’hora habitual (a les 9 del matí), o bé s’hagin de quedar una estona més a la tarda (de 16:30 a 16h).

L’activitat gira entorn dos grans blocs. L’ambient de deures i l’inclusiu. L’infant podrà escollir fer els deures o llegir o podrà participar en activitats, dirigides per un tècnic, enfocades al desenvolupament integral dels infants amb o sense necessitats educatives, amb especial èmfasi en la convivència, les relacions i les habilitats socials mitjançant l’educació emocional, l’educació sensorial i els jocs cooperatius.

Per fer ús de l’activitat regular cal haver formalitzat la inscripció especificant la preferència de matí o tarda, dies i horari desitjat. El pagament dels dies puntuals s’ha de fer directament a la coordinadora o responsable.

L’horari d’aquest servei és de :

• dilluns a divendres de 8h a 9h
  • dilluns a divendres de 16:30 a 18h

Per poder tenir més informació o per a qualsevol modificació de dades, canvi o baixa de l’activitat cal adreçar-se:

Coordinador d’activitats: Toni Marco

Horari: de dilluns a dijous de 16:45 a 19h

o podeu trucar al tel 93.453.07.41 / 687.925.198 en el mateix horari o contactar a través de l’e-mail contacta@ae-eixample.cat

ACOLLIDA / ESTUDI / ESPAI INCLUSIÓ

Les inscripcions es realitzaran presencialment. Consulteu els horaris d’atenció al programa d’extraescolars. Per fer ús de l’acollida regular cal omplir el full d’inscripció especificant la preferència de matí o tarda, dies i horari desitjat. Demaneu-lo al coordinador/a. El pagament de l’acollida puntual es farà directament al responsable d’extraescolars. En cas de fer ús de l’acollida puntual de tarda, cal avisar per escrit, en la mesura que sigui possible, al coordinador/a i a l’escola.