Acollida matinal / Espai d’inclusió tarda

El servei d’acollida o bé l’espai d’inclusió de tarda és un servei que ofereix l’escola i poden utilitzar aquelles families que per diferents motius necessiten que els alumnes facin l’entrada abans de l’hora habitual (a les 9 del matí), o bé s’hagin de quedar una estona més a la tarda (de 16:30 a 16h).

L’activitat gira entorn dos grans blocs. L’ambient de deures i l’inclusiu. L’infant podrà escollir fer els deures o llegir o podrà participar en activitats, dirigides per un tècnic, enfocades al desenvolupament integral dels infants amb o sense necessitats educatives, amb especial èmfasi en la convivència, les relacions i les habilitats socials mitjançant l’educació emocional, l’educació sensorial i els jocs cooperatius.

Per fer ús de l’activitat regular cal haver formalitzat la inscripció especificant la preferència de matí o tarda, dies i horari desitjat. El pagament dels dies puntuals s’ha de fer directament a la coordinadora o responsable.

L’horari d’aquest servei és de 8h a 9h i de 16:30 a 18h.

Per poder tenir més informació o per a qualsevol modificació de dades, canvi o baixa de l’activitat cal adreçar-se:

Coordinadora d’activitats: Laia Roig

Horari: de dilluns a dijous de 16:45 a 19h

o podeu trucar al tel 93.453.07.41 / 687.925.198 en el mateix horari o contactar a través de l’e-mail contacta@ae-eixample.cat