LES EMOCIONS ENS MOUEN

A cicle inicial donem molta importància a les emocions dels nostres infants.

Al llarg del primer trimestre els i les mestres vam fer una formació per treballar l’educació emocional a l’aula. En aquesta vam aprendre diferents dinàmiques i vam posar en valor totes aquelles pràctiques que es duen a terme a l’escola.

A l’aula comptem amb un plafó emocional on els infants col·loquen en arribar a l’escola, una pinça amb el seu nom a l’emoció en la qual s’identifiquen. Com al llarg del dia aquesta emoció pot anar canviant, la poden moure. A partir d’aquesta pràctica, es reflexiona sobre les diferents experiències personals i es genera un diàleg.

També, al llarg del curs hem incorporat diferents dinàmiques que ajuden als nostres infants a identificar les emocions i posar-li nom. D’aquesta manera, les criatures les saben reconèixer, són capaces d’explicar com se senten i que els provoca aquests sentiments.

També donem molta importància a descentralitzar el jo, tot valorant les emocions dels altres i treballant molt l’empatia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *