Història Auró

L’escola Auró és una escola Pública d’Educació Infantil i Primària situada al barri de l’esquerra de l’Eixample de Barcelona.

Es va crear l’any 1994, fruit de la fusió de dues escoles públiques: Escola Roure i Escola Fraussa.

El curs 2019 – 2020, l’escola Auró ha fet 25 anys que va obrir les seves portes!

Tots els nens i nenes de tots els cursos i el personal de l’escola ens vam ajuntar al pati per formar el número 25 i celebrar que la nostra escola ja té 25 anys!

Ens ho vam passar molt bé fent aquest número tan emblemàtic i per això volem que veieu com ho vam aconseguir. Aquí ho teniu!

El curs 2014 – 2015 vam celebrar a l’escola el 20è aniversari.

Aquí teniu el vídeo de la preparació de la fotografia dels 20 anys amb tots els alumnes de l’escola, que actualment conservem al vestíbul de l’escola:

Vam recordar els nostres orígens: l’Auró va nèixer del fruit de la fusió de dues escoles del CEPEPC, Roure-Mallorca i Frausa,  ubicades en pisos de l’Eixample.

El primer que necessitàvem era un espai nou, un gran espai. Haureu de veure el vídeo per saber més…

El curs 2004-2005, quan ja teniem 10 anys els nens i nenes de 4t, que també tenien 10 anys, van fer aquesta auca, que explica l’història de la nostra escola:

El curs 2014- 2015,  aquests alumnes van fer 20 anys!

Recordeu el castellet de l’Auró? Eren titelles que ens anunciaven les festes. Doncs aquí teniu un petit tastet: