Xerrada educació emocional

Des de la comissió d’Educació Emocional, i emmarcat en el cicle Escola Emocional Familiar Auró, us volem convidar a conèixer la Mariona Garriga, llicenciada en dret i formadora experta en mediació, que vindrà a parlar-nos d’“Educar sobre els conflictes a casa”.

La Mariona és la professional que durant tot el darrer trimestre ha treballat amb la nostra canalla (de 3r a 6è) les qüestions relacionades amb els conflictes: a veure’ls com un fet natural, a abordar-los de manera positiva;  han treballat l’empatia, l’empoderament i han treballat tècniques pròpies de la mediació i altres habilitats socials.

Aquesta xerrada serà molt enriquidora, no us la perdeu!!

Quan? Dimecres 19 de desembre , 17 h.
On? Biblioteca de l’Escola Auró

Com sempre, no us oblideu de confirmar assistència a: auro-emocional@googlegroups.com … us ho agrairem moltíssim!

Ah! i si necessiteu ludoteca, parleu directament amb la Laia d’Extraescolars!

Us hi esperem!!

Comissió d’Educació Emocional
AFA Auró

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *