Festa de Benvinguda a les famílies de P3

Aquest curs la Comissió Educació Emocional de l’AFA juntament amb l’equip de mestres han organitzat una festa per a les famílies nouvingudes a l’escola per tal de generar confiança, mostrar proximitat de les famílies ja arrelades. La festa es va celebrar dimarts passat, 10 de setembre, a les 17h.

L’objectiu principal era que les famílies nouvingudes es sentissin acollides, escoltades i acompanyades en el pas dels seus infants de l’escola bressol a l’educació infantil. Dins d’un ambient distès, les famílies van poder conèixer i xerrar tant amb mestres com amb altres pares de l’escola. I els infants es van començar a familiaritzar amb els companys/es i adults que tindran de referents.

Tot i que a causa del temps es va haver de canviar la ubicació inicial, i es va haver de fer al gimnàs, va ser tot un èxit!

Esperem que sigui primera de moltes!

Gràcies a tots i totes per l’acolliment d’aquesta iniciativa!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *