Segona Reunió de delegats

SEGONA REUNIÓ DE DELEGATS I DELEGADES
Fa uns dies vam celebrar la segona reunió de delegats i delegades de l’escola. Els delegats i delegades de cada classe van exposar les seves propostes i interessos a la direcció del centre.
Primerament vam parlar dels compromisos de la última reunió, els que s’havien assolit i els que estaven en procés d’assoliment. Després per classes van exposar aquells temes que segueixen preocupant  i que cal trobar solucions. Al finalitzar, es va recordar la importància de fer un bon traspàs a la resta de companys i companyes.
Va ser una reunió molt profitosa on els i les represnetants de les classes van poder dir tot allò que portaven preparat. Vam finalitzar la trobada arribant a una bona entesa, recollint una vegada més, les demandes i propostes fetes per l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *