Jornades Culturals

Cada any l’escola tria un tema per a les seves Jornades Culturals, un projecte interdisciplinari compartit entre tota l’escola.

AQUEST CURS L’EIX TEMÀTIC ESCOLLIT ÉS:

A partir d’aquí, cada classe triarà un NOM PEL SEU GRUP i investigarà sobre aquells aspectes que més els crida l’atenció, fent propostes en totes les àrees del currículum i tallers relacionats amb la temàtica.

Les festes de l’escola també estaran relacionades amb l’eix temàtic i seran una SORPRESA per a tothom.

Per concloure les Jornades Culturals, a principis del mes de JUNY, tindrà lloc UNA CLOENDA ESPECIAL de “Al Gaudí, fem màgia”.

Els darrers anys hem treballat: “La màquina del temps”, “El nostre poble: Sant Feliu”, “El món de la televisió” i “l’Artesania” i “Fem la volta al món”. Podeu conèixer les darreres propostes AQUÍ.