Resum del casal de la setmana del 25 al 28 de juny

Benvolgudes famílies del CASAL D’ESTIU 2019 de l’escola l’Àngels Garriga:

Com ja sabeu aquesta setmana : Hem estat d’expedició al Tibet… Uns quants ens hem trobat amb el Yeti, d’altres amb en Milú i per descomptat amb en Tintín…Hem posat nom als nostres grups; P3 som els dofins i ens hem fet medalles d’en Tintin i en Milú, P4 som les balenes i hem fet un increïble home de les neus, P5 i 1r som els Creps de Goku i hem fet un Milú pessigoller, de 2n a 5è som els cacauets impacients i hem fet polseres…Hem conegut la Marta, i amb ella hem fet l’activitat d’anglès…Hem fet manualitats molt xulis…ens hem banyat a les piscines del patí i els més gran hem anat a les piscines de Can Dragó…hem fet cabanes…hem jugat moltíssim…la cançó del Casal ja és en marxa…ha fet calor i l’hem trampejat…en definitiva, una setmana molt maca que hem pogut compartir tots plegats!!!

I per els que torneu, la propera setmana mésssssss!!!
I per a tots els que marxeu de vacances a la platja, muntanya o qui sap on, que tingueu un Bon Estiu!!!!

Seguiu entrant al web.
Seguirem informant-vos dels nous esdeveniments !!!!!
Equip del CASAL D’ESTIU 2019 de la Cooperativa Escolar Guinardó sccl