NOTÍCIA CARNESTOLTES

El dijous Gras, 28 de febrer, 5è i 6è vam anar junts al turó de la Peira a menjar-nos l’entrepà de truita i a jugar pel parc. A la tarda, la classe del periodisme, vam fer el pregó de carnestoltes, ens va agradar molt fer-lo i ens ho vam passar molt bé.També ens va agradar molt fer ballar als gegants i als capgrossos.

Uns dies abans, el senyor carnestoltes, ens anava dient les consignes per el següent dia i a 6è ens utilitzava de missatgers, guarnits amb uns barrets ben macos, que nosaltres mateixos vam dissenyar i confeccionar.

El divendres 1 de març va ser el dia de carnaval, tota l’escola per celebrar-ho ens vam disfressar. Al matí vam fer rua i de la percussió érem els encarregats. Vam passar el matí a l’escola Torrent de Can carabassa i per la tarda vam fer la passarel·la a la nostra escola. Totes les disfresses van ser espectaculars!!!

Finalment, dimarts 5 de març, vam celebrar el judici del rei carnestoltes, el qual també vam preparar i representar els i les alumnes de 6è.