CONCERT “XVI QUÈ, CANTEM?”

El divendres 13 d’abril vam anar al Casal Font d’en Fargues a cantar la “Cantata per una tortuga” amb diferents escoles del barri. Vam fer el concert amb l’escola Àngels Garriga, Heura, Parc del Guinardó, El Carmel i Pau Casals.

Aquesta Cantata va d’una tortuga molt boteruda i gandula que es passava el dia al sofà. La seva amiga foca Lola i el Mico Paco van fer –li una xerrada per convidar-la a fer algun esport. Però la tortuga no els hi feia cas…Al final cansada que tothom li digui què ha de fer, es va emprenyar i va dir d’acord farem un partit de futbol. Va fer un gol i es va treure la samarreta molt contenta.

La Cantata la vam començar a preparar quan vam tornar de les vacances de Nadal. Primer vam sentir les cançons i les vam aprendre a trossets. Les hem preparat amb la Maria i la Mercè. En total eren 6 cançons: La tortuga boteruda, La foca Lola, El mosquit Felip, l’Arnau Centpeus, l’Oriol Cargol i El partit de futbol.

Per fer el concert nosaltres estavem asseguts a les butaques i quan haviem de cantar ens aixecavem i després ens tornavem a seure. A dalt de l’escenari hi havia un pianista que ens acompanyava i dues nenes de 5è de l’escola Heura explicaven la història de la tortuga.

Ha sigut tot molt xulo i molt divertit. Hem après moltes coses.