Vols participar a la cursa de la dona? Apuntat des de l’equip de l’escola!

Diumenge 17 de novembre tindrà lloc una nova edició de la Cursa de la Dona.

La nostra escola ens volem sumar al projecte “Mares, anem a córrer!” de l’Institut de Barcelona Esports. L’objectiu és dinamitzar les dones de l’escola per fer entrenament i finalment participar a la cursa de les dones. Es vol potenciar entre les mares l’activitat física saludable i que serveixin també de model per als infants de l’escola.

No es tracta d’una cursa professional, es tracta d’una cursa solidària, on podem trobar l’oportunitat per posar-nos una mica en forma, gaudir de l’esport, i participar corrents o fins i tot caminant. Per qui vulgui, des de l’AFA intentarem organitzar grups per sortir a entrenar, en diferents franges horàries.

Ens ofereixen un nombre limitat d’inscripcions gratuïtes a la cursa (dorsal i samarretes), i poden participar les mares, les nenes majors de 12 anys, mestres, monitores… totes les dones de l’escola.

Totes aquelles que estigueu interessades ompliu el formulari de pre-inscripció abans de dilluns 28 d’octubre: https://forms.gle/ZF4kqKtcVejgAMYN6

D’altra banda, tots/es aquells/es que vulguin (no cal participar en la cursa), poden fer també una donació econòmica voluntària que entregarem el dia de la cursa per ajudar a una les causes per les quals es realitza aquesta cursa: a l’Associació Espanyola contra el Càncer (investigació del càncer de mama).­

Animeu-vos!

Junta AFA