Reunió d’AFA oberta

Dimecres 16 de desembre de 2020 ens vam trobar les famílies a la reunió d’AFA oberta.

L’AFA oberta és una reunió trimestral de participació de les famílies. En primer lloc es comparteixen informacions per part de la junta. La segona part de la reunió s’obre a la participació de totes les famílies, per aportar propostes, idees, inquietuds, dubtes…

La junta de l’AFA va informar sobre el canvi de la reunió coordinadora, que estarà a partir d’ara més orientada a tractar temes pedagògics, i sobre el darrer Consell Escolar. Després, diferents les comissions van comentar informacions d’interès: comissió de gènere, comissió del dia de les àvies i els avis, i creació d’una nova comissió de participació digital.

A la segona part de la reunió les mares i els pares van exposar algunes propostes i temes de preocupació sobre el tall del carrer, el menjador i sobre la integració de les famílies de P3 a la comunitat de l’escola.

A l’acta de la reunió trobareu la informació completa del que es va tractar.

En aquestes reunions trimestrals hi podem participar totes les mares i pares de l’escola. Aquest cop vam ser prop de 40 famílies, a la propera us hi esperem a tothom!