RESUM SETMANA DEL 11 AL 15 DE JULIOL 2022

Benvolgudes famílies del Casal d’estiu 2022 de l’escola Àngels Garriga:
Com cada setmana, les entrades al circ ”xocolata amb xurros” porten consignes i activitats a fer. Aquesta setmana les varetes màgiques ens han convertit en grans mags i magues .Tots els grups hem aprés què fa un mag, i amb moltes ganes i estratègia han inventat i buscat trucs de màgia per acabar la setmana fent un espectacle a la resta de companys del casal!!

“Els Pallassos i Pallasses” (grup de P3) amb les varetes màgiques que hem fet i les paraules màgiques( Ajalaji ajalajà….. ) hem convertit als companys amb animalets, personatges del circ, diferents objectes etc.. Les Superheroines i superherois” i “Ossets de Xuxes de Colors” (grups de P4 i P5 A i B) també han fet una vareta màgica que han fet servit per tenir poders i fer-se petits i molts trucs més…. Els grups de 1r i 2n A i B “Els Barrets” han rebut la trucada del “mago Pop” que els ha dit que tenien un mag a dins i que l’havien de treure…… i tant si l’han sabut treure!!! Els grups de 3r i 4rt A i B i 5è i 6è A i B “ Mims, mags, un, dos, tres…”també han fet molts trucs de màgia i han après de Harry Potter…..

Cada dia ens hem banyat a les piscines que tenim muntades al pati, hem jugat moltíssim amb els jocs de taula i del pati. També hem fet bombolles de sabó gegants, hem dibuixat i pintat i sobretot hem fet molts trucs de màgia .Cada dia al pati els agrada molt fer aigua de colors amb les flors i plantes.

Dilluns 11, els grups de 1er a 6è han anat a les piscines de Can Dragó on s’ho han passat molt bé banyant-se a totes les piscines que hi ha.
Aquesta setmana el Miquel ha vingut el dimarts 12 a fer jocs en anglès.

Dimecres 13, ens van visitar els bombers i ens van ensenyar el material amb el què apaguen es foc, el camió que estava aparcat al carrer de l’escola, la roba i el casc que porten i fins i tot ens la van deixar posar!!També ens van ensenyar uns dibuixos del què fer en cas d’incendi i en acabar ens van ben ruixar amb la manega del camió…. l’aigua estava freda i sortia amb molta pressió. Va ser molt divertit!!!!

Dijous14, va venir la Maga Lola, que per cert l’esperàvem dimarts però un encanteri va fer que apareixes a Austràlia i no va poder arribar fins dos dies desprès. Ens va fer molts trucs de màgia i en un d’ells ens va fer aparèixer xocolata amb melindros!!!…. Ella volia fer xurros però no li van sortir!!!! Tant se val també ens va agradar molt!!!! Ens ho vam menjar encantats per berenar!!!

Divendres 15, hem anat al Parc de Can Soler i L’Arnús de Badalona on hem vist La torre del rellotge que és una estació metrològica molt antiga i única i després hem jugat molt.
Pels que torneu la propera setmana més i molt meeeeeés!!!!!!!!
I pels que marxeu de vacances a la platja, muntanya o qui sap on, que tingueu un Bon Estiu!

Equip del CASAL D’ESTIU 2022 de la Cooperativa Escolar Guinardó sccl