PREMI “BARCELONA INNOVACIÓ EDUCATIVA” DEL 2019

El projecte Modelatge 0-6, del Pla de Formació de Zona d’Horta-Guinardó, ha rebut el premi Barcelona innovació educativa de 2019 en l’àmbit Districte. Hi han participat les escoles bressol Tris-Tras i Cargol, i escoles d’educació infantil i primària Àngels Garriga i Torrent de Can Carabassa.

El projecte Modelatge 0-6 és una iniciativa per donar continuïtat i coherència a l’escolarització d’infants de 0 a 6 anys per garantir-ne el desenvolupament harmònic.

L’institut Ferran Tallada també ha guanyat el premi en la categoria de Barcelona per educació secundària amb el Projecte “Didàctic Esportiu”. És un projecte a l’ESO que permet a l’alumnat cursar més hores d’activitat física en horari lectiu. La pràctica de l’esport ajuda a la concentració incidint en el foment d’hàbits saludables, esforç personal, respecte i disciplina.

Moltes gràcies a tots els agents implicats per fer-ho possible!!