PARTICIPEM AMB EL DIARI ARA – CS

Cada 20 de novembre el diari Ara il·lustra les seves pàgines amb dibuixos i escrits de tots els infants de Catalunya.

Aquest curs, els nois i noies de cicle superior hem decidit participar d’aquesta proposta.

Ens estimen l’escola és el títol d’aquest any. Hem fet dibuixos i cartes que expliquen records de l’escola i coses que ens agraden. També alguns hem explicat coses que ens agradaria que canviessin.

Un jurat triarà els treballs més adequats per omplir les pàgines el proper 20 de novembre. Han participat escoles i instituts des de 4t de primària a 4t ESO.
Des de la nostra escola hem volgut participar perquè volíem que els nostres dibuixos i les nostres cartes sortissin en el diari Ara, perquè tot Catalunya conegui l’escola Àngels Garriga. Esperem que ho pogueu veure en el diari Ara el 20 de novembre. Mentrestant, us mostrem algunes fotos dels dibuixos i les cartes que hem realitzat.

Adrià Casanova, Cicle superior B
Asta Hansen, Cicle superior A