NOTÍCIA PARK GÜELL

Per iniciar el projecte, a principi de curs els alumnes de 5è i 6è vam fer una sortida al Park Güell. Per tal de fer diverses observacions, ens van repartir un dossier el qual havíem de completar.
A la primera sessió, vam fer grups de treball barrejats 5è i 6è, i vam començar fent una pluja d’idees per escollir quin seria el producte final, cada grup va fer un de diferent. Vam tenir 5 dies per elaborar el nostre producte final.
Per tancar aquest projecte, el divendres 1 de febrer els hi vam presentar a les famílies els nostres productes finals, i el dia següent vam fer una valoració conjunta.
Estem molt contents d’haver pogut compartit aquest projecte amb les nostres famílies! I fins aquí la nostra notícia!!