JOCS FLORALS DIA DE SANT JORDI

La tarda de Sant Jordi és des de ja fa 39 anys la tarda dels Jocs Florals.

L’alumnat de tota l’escola es reuneix al menjador junt amb famílies, monitores, ex-mestres i docents per escoltar les poesies seleccionades pel jurat com a guanyadores de cada classe des de 1r fins a 6è.
I a més hi ha 3 guanyadors de la Flor natural, un per cicle, que representaran a l’escola als Jocs Florals del nostre Districte.
La tarda comença amb el reconeixement a totes les classes per la realització en fer un llibre amb poemes, endevinalles, rodolins, etc. pel que fa als més petits i l’esforç de fer una poesia tots els infants de Primària.
Després ja comença el moment més emocionant amb la lectura dels poemes guanyadors i el recull del reconeixement.
Ens alegra seguir fent aquests Jocs Florals que requereixen temps i dedicació des d’escola però que hi creiem perquè sentim que són part nostra.
Fins l’any vinent que farem els 40ens Jocs Florals.