INSCRIPCIÓ TARDES DE JUNY

Us recordem que la jornada intensiva, tal com us vam comunicar en el dossier d’inici de curs, començarà l’11 de juny i finalitzarà el 22 de juny. L’horari lectiu serà de 9 a 12.30 h del matí.

L’horari del servei de migdia serà de 12.30 a 15 h.

Us informem també que a partir de les 15 h i fins a les 16.30 h s’organitzarà el servei d’acollida de tardes de juny per a aquelles famílies que ho sol·licitin.

Per tant l’horari de sortides serà el següent:
  • 12.30 h els nens que no dinen a l’escola
  • 15 h els nens que dinen a l’escola
  • 16.30 h els que sol·licitin el servei d’acollida de tardes

Us informem que la natació i les extraescolars mantindran l’horari de tot el curs, i que l’últim dia d’extraescolars serà el 20 de juny.

Totes les famílies heu de respondre aquest formulari, tant si fareu ús com si no del menjador durant els dies de jornada intensiva i tant si fareu ús com si no del servei d’acollida de les tardes de juny, abans de divendres 1 de juny de 2018.