NOVETATS: CURSA DE LA DONA

DATA: diumenge 17 de novembre

PUNT DE TROBADA: 8:30 h. Plaça d’Espanya, 5, 08014 Barcelona. Davant la Biblioteca Artur Martorell. Plànol.

SORTIDA: 9 h a Av. María Cristina (Fonts de Montjuïc).

RECORREGUT: 7,8 Km (caminant, corrents, saltant… com tu vulguis!). Plànol.

INSCRIPCIONS

Ja som a prop de 40 inscrites a la cursa a l’equip de l’Escola Àngels Garriga participem en la Cursa de la Dona.

Encara hi ets a temps!! Omple aquest formulari d’inscripció, fins l’11 de novembre.

Disposem de 80 dorsals gratuïts per totes les mares, àvies, tietes, mestres, monitores i nenes de l’escola (edat mínima 12 anys).

Totes les dones de l’escola poden participar!

LLIURAMENT DE SAMARRETES I DORSALS

Serà el divendres 15 de novembre, a partir de les 16:15 h i fins les 17:15 h, a la porta de l’escola.

APORTACIONS

A consergeria de l’escola trobareu la Caixa Solidaria, on farem la recollida de donacions per a l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC), recaptació que donarem íntegrament a aquesta associació.

Tothom pot col·laborar, no cal estar inscrita a la cursa.

ENTRENAMENTS

Si entrenes pel teu compte, t’oferim una proposta de pla d’entrenament per a les qui comencem a còrrer o a caminar.

Si vols entrenar acompanyada, uneix-te al nostre grup de whatsapp per sortir a còrrer-caminar.

• No cal estar inscrit a la cursa per participar al grup
  • Hi ha qui va caminant i qui va corrents.
  • Ens apuntem si ens va bé per a cada dilluns (21 h) i dijous (20 h). També es proposen altres dies i hores pel grup
Aquí teniu unes fotos de les darreres sortides que hem fet, com veieu, acabem amb un bon somriure, que és el més important!