Escoles + Sostenibles

Bon tarda famílies,

Ja sabeu que des de fa una colla d’anys formem part del projectes promogut per l’Ajuntament de Barcelona, Escoles +Sostenibles . En aquest marc l’escola va presentar el nou projecte triennal “Fem sostenibiitat, fem escola II-2021-2024”. Aquest nou projecte té com a punt de partida un procés participatiu de tot el claustre que va servir per definir els 3 punts claus del nostre projecte:

* Reivindicar la Muntanyeta; treball en Xarxa, Comissió mixta de l’hort famílies i escola
* Continuar la transformació dels espais d’esbarjo iniciada amb el rocòdrom i la cuineta del sorral; enjardinar diferents espais del centre
* Vehicular la feina de l’hort amb tots els projectes d’escola

En aquesta nova convocatòria, s’hi han presentat uns 200 centres i el nostre projecte ha estat molt ben valorat.

Moltes gràcies famílies per la força que pren a la nostra escola el treball que fem conjunt.

Normativa resolució: Normativa resolució provisional

Claustre escola Àngels Garriga