CASAL ESTIU 2021 Resum del 5 al 9 de Juliol

Benvolgudes famílies del CASAL D’ESTIU 2021 de l’escola l’Àngels Garriga:

Com ja sabeu, aquesta setmana Demèter, la deessa de les collites, ens ha explicat de Celtes, Gal·lesos i Romans i amb ella hem vist enrere curiositats de la mitologia grega.

Hem seguit sent uns grans exploradors… P3 Els Pirates ens hem tatuat sanefes gregues i per l’espectacular actuació del Sirtaki, ens hem posat una corona d’heure…els infants hem explicat contes als companys i companyes, saludem: Calimera i donem les gràcies: Sas efcharistó, tot en grec… P4 i P5A Els Exploradors ens hem endinsat a Itàlia i Grècia, ja sabem on son…Hem visitat el Coliseum, la Torre de Pisa i hem parlat en italià…hem conegut personatges de la mitologia grega: Pegaso i Unicorn…Ens hem fet braçalets romans… i hem sabut de  l’Astèrix i Obelix… P4-P5B Les Orques i Puzzles hem tingut un amic que es diu Marco i ens ha ajudat a conèixer la cultura de l’imperi romà…Hem fet un mosaic per poder donar al nostre amic Marco i també l’ensenyarem als companys i companyes quan fem l’actuació… 1r-2n AB- Els Exploradors de Pokemons o Pokemons exploradors hem conegut la Grècia antiga i la seva mitologia, les olimpíades… hem sabut de la batalla de Troya…Ens ha visitat l’Atenea…Hem fet una medalla olímpica i un mural amb el cavall de Troya… De 3r a 6è-Els Zombies: ens han visitat uns deus que ens han convidat a una festa i hem estat fent un seguit de proves, per finalment, poder accedir a la festa…Els deus, han vist el potencial de treball en grup i han estat encantats de convidar-nos a la festa…Hem fet l’activitat d’anglès amb l’Anna: durant l’activitat , hem après el vocabulari del temps jugant al “memory”. També hem jugat al joc del mocador per repassar els números i hem realitzat diferents activitats per aprendre algun vocabulari sobre la mitologia grega…I tots plegats…hem tingut la visita d’en Bielobalix i Guillemobix ajudants del druida Panoramix que han vingut a portar-nos una poció màgica que hem tastat i ens ha donat mooooolta energia i mooooltes ganes de riure!!!…Tots plegats també ens hem banyat i hem jugat molt i molt…i hem fet la gran festa , amb espectacles que hem preparat súper divertits!!!…Una setmana de xocolata sucada amb magdalenes i pa!!!! Molt dolça!!!!

I per els que torneu, la propera setmana mésssssss!!!

I per a tots els que marxeu de vacances a la platja, muntanya o qui sap on, que tingueu un Bon Estiu!!!!

Seguiu entrant al web.

Seguirem informant-vos dels nous esdeveniments !!!!!

Equip del CASAL D’ESTIU 2021 de la Cooperativa  Escolar Guinardó sccl