CASAL ESTIU 2021 Resum del 26 de Juny al 2 de Juliol

Com ja sabeu, aquesta setmana ens hem trobat en el continent més gran i més poblat del planeta!  Hem trepat per les agulles dentades de Yangshuo (són unes muntanyes que surten de l’aigua) i tot i que ell ja hi havia estat, en “Songoku” ens ha acompanyat.

Hem començat a ser uns grans exploradors…Hem posat nom als nostres grups: P3 som els Pirates i saludem en xinès ”Ni Hao”, i també sabem donar les gràcies ”XièXiè”, hem escoltat contes, pintat dracs… P4 i P5A  som els Exploradors i hem investigat tot els estris  que necessitem per ser grans exploradors i hem fet uns dracs bufadors…P4-P5B som les Orques i Puzzles i hem fet punts de llibres amb escriptura xinesa… 1r-2n A som els Exploradors de la natura i hem fet barrets xinesos, ens hem maquillat i hem après símbols xinesos… 1r-2nB som els Pokemons i hem fet un viatge de Barcelona a la Xina, passant per París i New York… De 3r a 6è, som els Zombies i amb tinta xina, hem estampat lletres i símbols sobre paper i fusta…Hem conegut l’Anna i amb ella, hem fet  l’activitat d’anglès…Hem fet dracs i figures xineses, hem deixat molt clar que hem fet un gran viatge ple d’aventures …hem menjat amb palets de fusta  el menú que ens ha preparat l’Ana, un menú xinès 100%…Ens hem banyat, hem jugat moltíssim…hem cantat, ballat músiques tradicionals asiàtiques…en definitiva, una setmana molt maca que hem pogut compartir tots plegats !!!

I per els que torneu, la propera setmana mésssssss!!!

I per a tots els que marxeu de vacances a la platja, muntanya o qui sap on, que tingueu un Bon Estiu!!!!

Seguiu entrant al web.

Seguirem informant-vos dels nous esdeveniments !!!!!

Equip del CASAL D’ESTIU 2021 de la Cooperativa  Escolar Guinardó sccl