CASAL D’ESTIU 2021 setmana del 12 al 16 de juliol

Benvolgudes famílies del CASAL D’ESTIU 2021 de l’escola l’Àngels Garriga:

Benvinguts i benvingudes!!!

Comencem la tercera setmana del CASAL D’ESTIU 2021 !!!

Per aquells que us incorporeu per primer cop amb nosaltres al Casal d’Estiu, cada setmana us farem una presentació i un resum de tot allò que farem i haurem fet.

Animeu-vos a entrar al web i trobareu tota la informació necessària: resums, presentacions, material, fotografies….

I ara sí, aquesta setmana : Àfrica: The Boy Compass ens portarà pels indrets més inhòspits de la selva i fent d’exploradors ens creuarem amb moltes bèsties que no coneixem.

Els protagonistes del Casal aquesta setmana ens repartirem en diferents grups:

• P3 Els Pirates , aquesta setmana les nostres monitores són la Isa i la Júlia.
  • P4-P5A Els exploradors, aquesta setmana la nostra monitora és la Noe.
  • P4-P5B Les Orques i Puzzles , aquesta setmana el nostre monitor és el Biel.
  • 1r-2nA i B Els Exploradors de Pokemons o Pokemons exploradors , aquesta setmana la nostra monitora és la Marina.
  • De 3r a 6è Els Zombies, aquesta setmana el nostre monitor és en Guillem.

Altres esdeveniments:

• Dimarts 13 viurem la sensació de l’escuma del salt d’aigua més  impressionant del món. Les cascades Victoria, situades a  África, entre la frontera de Zàmbia y Zimbabwe, constitueixen un salt d’aigua del riu Zambezi.
  • Dimecres 14 de P4 a 6è seguirem fent l’activitat d’anglès.
  • Divendres 16 Viurem la sensació del Desert del Namib, Namíbia Àfrica. El contrast de colors dels diferents tipus de sorres fa d’aquest desert un dels més espectaculars de l’Àfrica.
  • Tots els dies ens banyarem a les piscines del pati.

Recordeu que l’horari del Casal és de 9 a 16.30h i l’últim dia de Casal és de 9 a 15h.   També és important que cada matí els poseu a casa crema protectora pel sol i sobretot la gorra.

Seguiu entrant al web.

Seguirem informant-vos dels nous esdeveniments !!!!!

Equip del CASAL D’ESTIU 2021 de la Cooperativa  Escolar Guinardó sccl