AJUTS DE MENJADOR 21-22

Us comuniquem que s’han convocat els Ajuts Menjador 2021/2022, d’acord amb la informació publicada a la web del Consorci d’Educació de Barcelona – CEB

S’estableixen 2 terminis de presentació de les sol.licituds:

1r)  del 27 de maig al 18 de juny per emplenar-les i enviar-les on line

fins el 23 de juny per lliurar, a l’escola, les sol.licituds impreses i signades; caldrà adjuntar-hi la documentació justificativa, només en els casos que s’al.leguin alguna de les següents circumstàncies: Infants en acolliment, Famílies en situació de risc ateses pels Serveis Socials d’altres ajuntaments, Treballadors/es de la llar incloses en el Règim Especial de la Seguretat Social.

2n) del 6 al 17 de setembre per emplenar-les i enviar-les on line

fins el 22 de setembre per portar les sol.licituds impreses i signades a l’escola; caldrà adjuntar-hi la documentació justificativa, només en els casos que hem detallat en el 1r termini.