Tot i Res 2015/16

Cada any publiquem dues revistes elaborades pels mateixos alumnes de l’escola. El nom de la revista és “TOT i RES“.

La primera “TOT i RES” d’aquest curs és un monogràfic sobre alimentació: “Gaudeix menjant sa“, es va editar durant el segon trimestre.

La segona publicació és, cada curs, dedicada als alumnes de 6è i es publica a final de curs.

Us presentem el monogràfic “Gaudeix menjant sa“. En tots els articles que han preparat els alumnes i mestres de cada curs,  hi veureu petites activitats que hem realitzat a les aules. Esperem que hagin servit per conscienciar els nois i noies la importància de dur una alimentació sana i equilibrada, i que a més a més, menjar sa, pot ser molt divertit.

Esperem que us agradi i us animem a compartir la lectura amb els vostres fills i filles.