Resolució de Conflictes: ens formem!

Acabem l’any 2017, i quina millor manera d’aprofitar l’última setmana d’escola de l’any que formant el nostre equip de monitors i monitores?

Aquesta  setmana, l’equip de monitoratge de l’escola hem realitzat un curs de formació de Resolució de Conflictes, impartit per la Glòria Cornet (Educadora social i coach) . Hem estat treballant diferents tècniques per afrontar els conflictes que poden sorgir a l’escola ja que és impensable una escola sense desacords. D’una manera o d’una altra estem contínuament implicats en conflictes. Com a individus amb necessitats, preferències, punts de vista i valors diferents és inevitable que entrem en conflicte, el que és important és com el resolem.

El concepte resolució de conflictes indica la necessitat de conèixer l’origen i el final del conflicte, buscant el benefici i la convergència dels interessos de les persones que hi estan implicades.

Hem gaudit treballant en equip embarcant-nos en la recerca de solucions als conflictes que ens podem trobar dia rere dia a la nostra escola, amb l’objectiu de poder transmetre als nostres nens i nenes els valors i les estratègies necessàries per tal que siguin feliços.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>