LA TORNADA A L’ESCOLA

El primer dia d’escola va ser molt emocionant perquè vam veure tots els amics. Alguns companys i companyes no volien tornar a l’escola perquè s’estava molt bé a casa.

Els 3 primers dies no vam fer les assignatures que tocaven perquè ens vam dedicar a organitzar-nos i també vam fer un dodecàedre amb els nostres propòsits d’aquest any. Ha sigut divertida aquesta manualitat.

El que més ens agrada de sisè és que ens toca apadrinar als de E.I.3. Els primers dies vam anar a veure’ls. Alguns ploraven, altres estaven contents però el final tots s’han adaptat.

 

MARINA, CLÀUDIA, ABEL, SASHA i IRENE (6è)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>