TARGETES MONEDER DE LES BEQUES MENJADOR PER LA SITUACIÓ D’EMERGÈNCIA COVID-19

Benvolgudes famílies,

Us informem que l’ajuntament de Lleida començarà a repartir les targes moneder entre les famílies que tenen beca de menjador per als seus fills i filles.

En el cas de la nostra escola cal anar al pati de l’escola Ciutat Jardí avui dimecres 25 de març de 15:00 a 17:00 hores.

Les famílies convocades amb cita prèvia (grups reduïts cada mitja hora) rebreu un SMS que enviarà el Consell Comarcal amb la data, el lloc i l’hora de recollida exacta.

Si teniu qualsevol dubte o problema a l’hora d’utilitzar les vostres targetes moneder, podeu consultar les preguntes freqüents al següent enllaç:

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment al correu escolaalacorbins@gmail.com