Dia Mundial de l’Esport i l’Activitat Física a l’Escola Alba

El dia 6 d’abril, amb motiu de la celebració del Dia Mundial de l’Esport i l’Activitat Física, a l’Escola Alba es van organitzar diverses activitats amb l’objectiu de conscienciar als nens i nenes de la importància de l’exercici físic i els hàbits saludables.

Al matí l’alumnat de 3r, 4t, 5è i 6è vam assistir a una xerrada a càrrec del nutricionista Àxel Jové on, vam prendre consciència de la importància de tenir hàbits saludables com l’esport i l’alimentació si volem créixer sans i evitar futures malalties.

Per la tarda, vam participar en una OLÍMIPIADA DIFERENT. L’activitat estava organitzada en parelles padrins-fillols que podien triar quins jocs volien fer, d’entre un total de 30 proves, situades en diferents espais del pati i conduïdes per una mestra. Cada parella podia triar lliurement les proves en les que volia participar consultant un plànol del pati.
L’activitat va ser tot un èxit. Aquesta és la mostra fotogràfica.