NOVETATS ESCOLA ALBA

Bona nit,

Ahir el Govern de la Generalitat va decidir confinar perimetralment la comarca del Segrià, i tornar a establir restriccions de seguretat per tal de mirar de controlar els nous brots de la covid-19.

Per aquest motiu, i amb l’objectiu de fer les coses amb prudència, l’escola Alba romandrà tancada, a l’espera dels esdeveniments dels pròxims dies i de com avancin les noves mesures establertes.

Agraïm la vostra comprensió i esperem poder, finalment, obrir ben aviat l’escola per aquelles famílies que encara han de recollir les notes i/o material.

Atentament.

Equip directiu