Ens sumem a #larobanotégènere!!!

Durant tota la setmana, a les aules hem estat reflexionant sobre #larobanotégènere partint d’una iniciativa que va sorgir la setmana passada a les xarxes socials. En aquesta es feia una denúncia sobre l’ús de la faldilla i nosaltres vam trobar interessant aprofitar aquesta revolada per començar a treballar la coeducació a l’escola d’una manera més sistematitzada. Volem tenir una mirada més inclusiva i coeducativa, i fer l’escola un entorn segur per a tothom. Fem petits grans canvis amb la col·laboració de tota la comunitat educativa.
Treballem juntes i junts per fer uns infants lliures de prejudicis!!!

CLIQUEU A SOBRE LA IMATGE