Celebració del Dia Internacional de la dona i nena científica

El dimarts 11 de febrer es va celebrar la segona edició de “100tífiques”, un esdeveniment massiu per fomentar les vocacions cientificotècniques entre les nenes i nens de les nostres escoles en coincidència amb el “Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència”.

Des de la nostra escola, i dins el pla d’innovació educativa STEAM, vam creure que la millor manera d’apropar el món de les ciències, i concretament de les dones científiques, als nostres alumnes era oferir referents dins la comunitat educativa. És per això que vam demanar la col·laboració d’aquelles mares que tinguessin disponibilitat per donar una petita xerrada als diferents cursos de l’escola. Agraïm la bona predisposició de moltes de vosaltres. Aprofitem per fer un agraïment a totes aquelles que, per diferents motius, us vau oferir i no vau poder participar.

Finalment ens van acompanyar la Gemma Capell, Iris Villena, Carla Moreno, Leyre Pastor, Meritxell Ramon, Mònica Buj, Isabel Odriozola, Eva Carreras, Beatriz Mothe i Anna Monjo, Rosa Llovet, Dolors Cuevas i Elena Costa. Moltes gràcies a totes.

Les xerrades va ser un èxit i esperem repetir el proper curs.