APADRINAMENT 6È I E.I.3

El dia 24 d’octubre del 2019, els alumnes de 6è vam fer una trobada amb els nens més petits de l’escola.

Allà vam coneixer als fillols i filloles i vam fer un intercanvi de dibuix, que tant els alumnes de 6è com els de E.I.3 els van fer molt bonics.

• El primer que vam fer va ser conèixer als fillols i filloles.

• A continuació l’Oriol ens anava cridant per fer-nos una foto intercanviant-nos el dibuix.

• Després l’alumnat de 6è i E.I.3 vam anar a jugar al patí d’infantil. Allà ens ho vam passar molt bé!

• Per finalitzar ens vam acomiadar dels fillols i filloles amb una gran abraçada.

Us deixem amb unes fotos.

FET PER: Àlex Trigo, Juan David Gutierrez, Miquel Raluy i Jordi Freixes.