EI-3 gaudim d’un concert molt especial amb la Rita i la seva família!

Avui, 1 d’octubre, hem celebrat l’aniversari de la Rita que va ser el passat dissabte 29 de setembre. Han vingut a l’escola els seus pares i la seva germana Caterina, acompanyats d’una guitarra i d’una cistella plena de sorpreses i cançons. Hem escoltat, cantat i ballat…. la cançó  del sol, solet, el pomer, el tren, la llebre i fins i tot,  el ratolí gigí, una cançó pensada i creada per la Rita. Totes i tots hem passat una estona molt tendra, gaudint d’un gran concert!

Només ens queda donar-vos les gràcies!

Gràcies Rita, Caterina, Glòria i Amat per fer-nos passar un matí molt i molt musical! Us esperem en quansevol altre moment!