Educació personalitzada és una assignatura molt divertida on podem aprendre moltes coses. Consisteix a fer petits treballs de recerca. Podem triar el tema que vulguem i també els companys, o bé fer-ho sols. Fins i tot podem triar els materials que nosaltres vulguem per fer el treball i presentar-lo: un vídeo, un powerpoint, un prezi, experiments o bé una cartolina… el que vulguem.
Ens han dit les mestres que és una bona i divertida manera d’aprendre sobre temes que ens agraden. Elles veuen com ens sabem organitzar i buscar informació i després exposar-la davant dels companys i companyes de classe.
És una nova experiència per a tots nosaltres, una manera diferent d’aprendre i, creiem, que la preferida per a la majoria.



