Acompanyament a l’estudi

Ja tenim a punt una nova xerrada!!!

De nou tindrem a  la Núria Simón Guillén, psicòloga del Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies (SOAF) i ens parlarà de l’ “Acompanyament a l’estudi”.

A casa podem treballar aspectes com l’organitzaciól’autonomiatenir cura de l’espai on es fan els deures, el material escolar. 

Facilitem  eines i recursos per a que els infants assumeixin  la seves responsabilitats en les tasques escolars.

Tindrà lloc dilluns dia 21 de 17.00 a 18.00 al menjador de l’escola.

Hi haurà servei gratuït de monitoratge (recordeu que l’alumnat acaba les classe a les 16.30 i el servei de monitoratge començarà a les 17.00 a l’inici de la xerrada.Per tant, heu de recollir als vostres fills/filles a les 16.30 a excepció si ja fan acollida o són usuaris d’autocar).

És imprescindible que confirmeu la vostra assistència mitjançant el formulari: XERRADA I MONITORATGE (fes clic)

Us esperem!

AFA ESCOLA ALBA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>