Teatre 5è

Els alumnes de 5è han començat aquest curs un projecte pilot sobre tècniques teatrals a l’escola. L’objectiu ha estat que els alumnes s’iniciessin d’una manera més conscient en les tècniques teatrals per tal de cara l’any vinent començar de ple a assajar per a la mostra de teatre de 6è.  Aquest projecte ha estat dirigit per l’Enric Domingo Tro professor de l’Aula de Teatre de Mataró i amb el suport de la Susana Teruel.

Per tal d’ensenyar als companys d’escola i a les famílies tot allò après, s’ha realitzat una petita mostra amb l’obra “No necessito més del que tinc” escrita pel mateix Enric Domingo.