Activitats extraescolars

L’AMPA gestiona diverses activitats culturals, esportives i lúdiques fora de l’horari escolar (esports, tallers…), a tavés de l’associació Enlleura’t.

Activitats que s’ofereixen:

Informació General:

• Setmana de tastet: del 23 al 27 de setembre (fins a límit de places i amb prèvia inscripció).
  • Reunió Informativa: 30 de setembre a les 19h a l’escola.
  • Inici de les activitats: 1 d’octubre.
  • Horari de les activitats: de 17.00 a 18.30h.

PREUS PER ALUMNE/A:

DIES D’ACTIVITAT COST MENSUAL
1 18 € / MES
2 27 € / MES
3 36 € / MES
4 44 € / MES
5 52 € / MES

Podeu demanar més informació:

• Al despatx de l’AMPA: de 17.00 a 17.30
  • A la web: http://escolatorre.enlleurat.org/
  • Al correu electrònic: torrellauder@enlleurat.org
  • Al telèfon: 664 893 508 (amb servei de WhatsApp)

Activitats Extraescolars:

L’Associació de Lleure i Cultura Enlleura’t ofereix una gestió sense ànim de lucre, amb una visió educativa, integradora i lúdica, desenvolupada per professionals qualificats. Els objectius de les activitats extraescolars són els següents:

• Oferir activitats d’oci que complementin l’ensenyament lectiu i que siguin atractives, tant per als pares com per als infants.
  • Promoure la pràctica esportiva com a forma d’oci saludable en el temps de lleure.
  • Potenciar l’educació en valors mitjançant el lleure.
  • Ser realistes amb el moment de crisi econòmica i reduir al mínim el cost de l’activitat. Projecte sense ànim de lucre.
  • Facilitar a les famílies la compaginació de la vida familiar i laboral.