Preinscripció 2021-2022

Cliqueu les pestanyes per obtenir la informació

Presenta la sol·licitud de preinscripció

Del 15 al 24 de març

EDUCACIÓ INFANTIL:

Si el teu fill/a ha nascut a l’any 2018, heu de fer la sol·licitud de preinscripció pel curs 2021-2022 per fer 1r d’Educació Infantil (P3).

Aquest curs s'ha de presentar la sol·licitud i la documentació de manera TELEMÀTICA  (a través del mòbil, tauleta o ordinador).

Com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

1. Necessiteu tenir una Eina d'identificació digital com:

- DNI electrònic

- La T-CAT

- El sistema Cl@ve

- L'idCAT Mòbil:

És l’eina més fàcil.

Necessiteu: Targeta d’identitat d’estranger (TIE) / DNI / NIE / Passaport / Document identificador d'un país de la Unió Europea / Targeta de residència comunitària, targeta CatSalut o Muface.

Introduir les dades que demana. Seguir els passos.

Envia SMS al mòbil, o sigui que el mòbil l’hem de tenir.

Aquí teniu l’adreça: https://idcatmobil.seu.cat

2. Reuneix tota la documentació identificativa i digitalitzada:

Cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

3. Ves al formulari de preinscripció electrònic (amb identificació digital)

Obre el formulari de preinscripció: omple totes les dades personals que se't demanin, també l'adreça electrònica i el telèfon de contacte.

4. Especifica els centres on t'agradaria obtenir plaça (fins a 10).

Et recomanem que n'especifiquis el major nombre possible, per ordre de preferència.

5. Marca els criteris de prioritat que vulguis al·legar

(si té germans o germanes al mateix centre, la proximitat del domicili de residència, etc.).

Adjunta tota la documentació d'identificació o de criteris que correspongui escanejada o  fotografiada que es requereixi.

6. Fes el seguiment de la teva sol·licitud.

Un cop feta la sol·licitud de preinscripció es posa en marxa el sistema d'assignació de places als diferents centres educatius. Cal que coneguis bé el calendari d'aquest procés per fer els tràmits corresponents i presentar la documentació que se't demani.

Quan hagis enviat la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic, en què pots consultar si has d'ajuntar, a la sol·licitud, documentació addicional.

Recorda: Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per alumne o alumna.

NO CAL ENVIAR RES A L’ESCOLA