Ballada SardaMAT

Dissabte 21 d’abril a la tarda els nens i nenes de 4t vam anar al Parc Central a ballar sardanes. Era la ballada final del projecte SardaMAT (antic SardaTIC), en el qual hem estat treballant la sardana i la cobla durant uns mesos.

Ha estat molt bonic poder compartir aquesta ballada amb les escoles: Balmes, Germanes Bertomeu, Granullarius, Mare de Déu de Lourdes i Escola Pia Santa Anna. Juntament amb elles hem començat el projecte SardaMAT.

Ha estat una ballada molt colorida, molt alegre i amb molta il.lusió. Enhorabona a tots!!!

Fotos i vídeos de la ballada de SardaMAT